Hasonlóan a korábban bejelentetett SX4-visszahíváshoz, a Swifteket is a szervizekbe rendelik. Miután a technológia ugyanaz, így a probléma itt is a fékeknél keresendő.

A kézifék bovdenjének a fékdobban lévő vége kicsúszhat a helyéről, így a fékkar meghúzásakor nem működteti afékpofákat, azaz a probléma nyomán csökkenhet a kézifék hatása.

Vissza a szervizbe!
A kézifékkel lehet gond

A kézifékkel lehet gond

A kézifékkel lehet gond


Szerte a világon valamivel több mint 150 ezer járművet érint a visszahívási akció, így az Esztergomban készült 1,3-as és 1,5-ös Swifteket is. Mind megtudtuk, a magyar gyár már korábban értesítette a hazai vevőket, külföldön viszont csak most kezdik az importőrök az autók átvizsgálását.

Ehhez márkaszervizekbe rendelik az autókat, ahol az érintett 2005-2006-os évjáratú járműveket díjmenetes átvizsgálják, és ha kell, kijavítják.