Hogy kinek készülhet, nem tudjuk, de a Közel-Keleten biztos lesznek olyan milliárdosok, akik vevők lesznek a 9ff legújabb kreációjára. A Porschék tuningolására szakosodott cég a Porsche Turbót dolgozta meg. A lényeg a motorban rejlik, a 3,6-os boxer a kezelés nyomán meghízott, immár 4,0 literes.

Persze ennél többről van itt szó, hiszen az eredeti 480 helyett 910 lóerő szaggatja a betont. Ezért pedig szinte minden alkatrészt kicseréltek. Ez teljesítmény ugyan csak a Coupé kivitelre igaz, de Cabriolet-nek sem kell szégyenkeznie780 pacival. Ennek megfelelően a zárt változat a gyorsabb, a járgány végsebességét 392 km/órában adták meg.

Apró újítások
"Csak" 780 lóerős

„Csak” 780 lóerős


Már ez is elképesztő, de mit mondjunk arra, hogy a nyitható tetős változat 381-gyel képes száguldani. Hogy ki és hol fog vele száguldozni, nem igen tudjuk elképzelni. 200 felett elképesztően szeles minden kabrió, zártan pedig a zaj teszi zavaróvá az utazást.

Emellett az szinte lényegtelen, hogy 3,1 másodperc elég nullától 100 km/óráig a 9ff Turbónak. Ami a legszebb az egészben, hogy külsőleg szinte észre sem venni az átalakítását, nem történt drasztikus karosszériaátalakítás.