Nem is olyan rég megjelent az interneten a Porsche 911 GT2 beszkennelt prospektusa, hittük, hogy nem kamu, és tényleg. (Olvassák el, ott is érdekes dolgokról írtunk.) A Porsche megerősítve az abban foglaltakat, kiadta saját közleményét az autóról, amelyről most már gyári képeket nézegetve álmodhatunk.
A Carrera GT megszűnésével a GT2 lesz a zuffenhauseni gyár legdrágább és legexkluzívabb modellje. Ennek megfelelően ellátták minden földi jóval. Most elsőször például titánból készült a kipufogó a 911-esen, ami csupán kilenc kiló, tehát fele olyan súlyú, mintha acélból lenne. Hasonlóan előnyös a széria karbon-kerámia féktárcsák alkalmazása, amelyekkel 20 kilogrammot spóroltak.
Ez a súlycsökkentés az egyik sarokköve a GT2 koncepciójának, míg a másik oldalon a nagyobb teljesítmény áll. A Porsche Turbo 3,6 literes motorját átdolgozva 490-ről 530 lóerőre növelték a teljesítményt, mialatt a forgatónyomaték 680 Nm-re emelkedett. Mindez pedig csak a hátsó kereket ostromolja. A Turbo négykerék-hajása managereknek való, és különben is pluszsúly. Ennek köszönhetően a GT2-ben egy lóerőre csupán 2,72 kilogramm jut.
Nem is meglepő, hogy 3,7 másodperc elegendő a 100-as sprint teljesítéséhez, míg a GT2-es végsebessége 329 km/óra. Vélhetően azét „csupán” ennyi, nehogy letörje a 330-cal száguldó Carrera GT nimbuszát.