A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint nem változott az élen állók sorrendje a hazai utakon a használt autótípusok között. A 2006 végéig vizsgált adatok szerint továbbra is Opelt használnak a legtöbben, a német márkából 412 164 darab fut a hazai utakon, 14 ezerrel több, mint 2005 végén.
A második helyen ezúttal is a Suzukit találjuk, amely a tendenciának megfelelően egyre jobban dolgozza le hátrányát. A 2005-ös adatokhoz képest 30 ezerrel több, azaz 351 ezer japán modellt regisztráltak, melyek nagy része természetesen Esztergomból érkezett. A dobogó alsó fokára a Volkswagen került 252 ezer autóval.
Jó hír a környezetért aggódóknak, hogy Trabantból és Wartburgból ismét kevesebb van, előbbiből 80, utóbbiból 54 ezer van még forgalomban. Hasonlóan csökkenő tendenciát mutat a hazai Lada-állomány is, egy év alatti 23 ezres! csökkenés után, 2006-ban már csak 194 ezer koptatta az utakat.
A luxusautók tekintetében a három vezető márka valamelyes növekedést ért el, de számunk nem változott drasztikusan. Az Audi áll az élen 49 ezer autóval, amit a Mercedes 47 és a BMW 35 ezer darabos állománya követ.
Ami az autók átlagos korát jelenti, továbbra sem túl fiatal a magyar autótársadalom, 0,2-et javítva 2006 végén 10,3 éves átlagéletkort regisztráltak. Ebben az összevetésben a Moszkvics a korelnök, a rendelkezésre álló adatok szerint, a hazai modellek 22,7 „évesek”. A második helyen a Datsun áll a maga 22,3-as átlagéletkorával.
Ehhez képest igazi siheder a hazai Suzuki-populáció, amely 5,9 éves, míg az Opelek átlagosan 9,3 évesek. Nem meglepően, a legfiatalabb autópark a Chevrolet-é, ott 1,9 évet regisztrált a statisztikai hivatal.