Tavasszal a Genfi Autószalonon a Loremo alacsony fogyasztású tanulmányt mutatott be. Azóta viszont elkészült a teljesen működőképes prototípus, amelyet Frankfurtban mindenki megnézhet.
Ha valóban igaz lesz a 11 ezer eurós ár (2,7 millió forint, GT: 3,8 millió), akkor igazán nagy sikerre számíthat a járgány, hiszen a sportváltozat 2,7 liter gázolajat fogyaszt 100 kilométerenként. Aki kisebb teljesítménnyel is beéri, az 1,5 literrel számolhat, azaz évi 20 ezer kilométer mellett csupán 300 liter üzemanyagot kell majd tankolnia.
A gyengébb Loremo LS-ben 20 lóerős kéthengeres turbódízel motor dolgozik, amellyel 20 másodperc kell a 100-as sprinthez, pont annyi, mint egy dízel Fiat Panda esetében. Az autóval autópályán is lehet hajtani, hiszen 160-as tempóra is képes lesz.
Ehhez képest az 50 lóerős GT igazi sportkocsi 220 km/órás végsebességével, míg állóhelyből 9 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Mindez pedig a Loremo alacsony tömegének és csupán 0,20-as CW aerodinamikai értékének köszönhető. Mindkét változatba ötfokozatú manuális váltót szerelnek.
A Loremo üzemanyagtankja húszliteres, és ezzel a mennyiséggel a kisebb motorral felszerelt LS változat 1300, míg a GT nagyjából 800 kilométert képes megtenni. A 450 kilogrammos autóban négyen utazhatnak, két felnőtt és két gyerek, utóbbiak a menetiránynak háttal. Ajtaja azonban nincs, az első illetve a hátsó szélvédők felnyitásával lehet bejutni. Nem holmi lecsupaszított autóról van ám szó, a légzsák, a légkondi és a navigációs rendszer is széria lesz.