Alig van egyéb rakodóhely
Fotó megosztása:
Régóta nem volt ilyen kis Volvo
Fotó megosztása:
Elkap a jólét, és nem ereszt
Fotó megosztása:
Nagy ötlet, biztos gyorsan lekoppintják mások
Fotó megosztása:
1033. Budapest, Zichy-kastély
Fotó megosztása:
Annak, aki elfér, hátul is kényelmes
Fotó megosztása:
Motorosan is előreküldhetjük az ülést
Fotó megosztása:
Hátulról a legjobb
Fotó megosztása:
Unják a hátulját? Én még nem
Fotó megosztása:
Részleteiben is igényes
Fotó megosztása:
Ez a lebernyeg ugye nem komoly?
Fotó megosztása:
Kitartás, ez majdnem az utolsó kép a faráról
Fotó megosztása:
Itt kukucskál a BLIS kamerája
Fotó megosztása:
Természetesen öt NCAP-csillagos
Fotó megosztása:
A Volvónál nem új a csupa üveg hátsó ajtó
Fotó megosztása:
Sajnos nem viccnek szánták
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szemből erősen S40
Fotó megosztása:
Fekvőlámpa
Fotó megosztása:
Biztos vagy ebben?
Fotó megosztása:
Magyarul beszél az információs központ
Fotó megosztása:
Ujjnyújtásnyira a zenevezérlés
Fotó megosztása:
Városban tényleg ennyit evett
Fotó megosztása:
Könnyű betáplálni a célokat
Fotó megosztása:
Gyér forgalomban hasznosabb
Fotó megosztása:
Kikapcsolhatjuk a holttérfigyelést
Fotó megosztása:
Narancs riadó, előz egy Suzuki!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A C30 Efficiency-nél alkalmazott megoldásokat a gyártó 2008-ban már az összes modelljén kínálná a tervek szerint.
A szuper-takarékos C30 mellett egy másik fogyasztáscsökkentő technológiát is bemutatott a svéd gyártó: a Powershift technológia a váltónál spórol az üzemanyaggal. A megoldás lényege, hogy a Poewrshift váltókban nem egy, hanem két különálló sebességváltó működik egymással szinkronban, így a fokozatok közt nincs üresjárat, a váltás azonnali és ezzel természetesen a fogyasztás is csökken, a Volvo szakemberei szerint akár 8 százalékkal.
A Powershift váltók ugyancsak 2008-tól jelenhetnek meg majd a Volvo modelljeiben.