

1/40
Vezettük: Mazda3 MPS
Vezettük: Mazda3 MPS
Fotó megosztása:

2/40
Kanyarban is kevés az ellenfél
Kanyarban is kevés az ellenfél
Fotó megosztása:

3/40
Ekkora teljesítményre tényleg nehéz mit lépni
Ekkora teljesítményre tényleg nehéz mit lépni
Fotó megosztása:

5/40
Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó
Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó
Fotó megosztása:

6/40
Nem látszik rajta, hogy 250-et megy
Nem látszik rajta, hogy 250-et megy
Fotó megosztása:

7/40
Belül is a higgadtság és a minőség az úr
Belül is a higgadtság és a minőség az úr
Fotó megosztása:

9/40
7,5-8 milliós alapárra számíthatunk itthon
7,5-8 milliós alapárra számíthatunk itthon
Fotó megosztása:

10/40
Fotó megosztása:

11/40
Fotó megosztása:

13/40
Fotó megosztása:

14/40
Fotó megosztása:

15/40
Fotó megosztása:

17/40
Fotó megosztása:

18/40
Fotó megosztása:

19/40
Fotó megosztása:

21/40
Fotó megosztása:

22/40
Fotó megosztása:

23/40
Fotó megosztása:

25/40
Fotó megosztása:

26/40
Fotó megosztása:

27/40
Fotó megosztása:

29/40
Fotó megosztása:

30/40
Fotó megosztása:

31/40
Fotó megosztása:

33/40
Fotó megosztása:

34/40
Fotó megosztása:

35/40
Fotó megosztása:

37/40
Fotó megosztása:

38/40
Fotó megosztása:

39/40
Fotó megosztása:






























Fotó megosztása:

Az MPS 260 lóerős motorja igen könnyen kirázhatja vagy eltörheti a hibás felfüggesztőcsavart, szélsőséges esetben pedig a motor akár le is szakadhat, vagy egy nagy fékezésnél kibukhat a helyéről – nem is kell mondanunk, hogy ez mit jelenthet mondjuk 150 környékén…