Teszt: Toyota Yaris 1.3
Olcsóautót tervez a Toyota 55 2010-re előreláthatólag már évi 2 millió autót adnak el Indiában, a következő évek robbanásából a Toyota sem akar kimaradni. A japán cég – pillanatnyilag a világ legnagyobb és legnyereségesebb autógyártója –  két éven belül egy igazi olcsó kisautóval szerezne nagyobb szeletet az indiai piacon.

A leendő olcsó kisautó gyártási helyszíneként Brazília és India is esélyes, de a kettő közül utóbbi a valószínűbb, mert a japán óriásnak már most is működik egy évi 60 ezer darabos kapacitású  üzeme Bangalore közelében és nemrég arról nyilatkoztak, hogy a bővítést is tervezik, az új gyárban évi 100 autót állíthatnak majd elő.

2006-ban a Toyota 48 ezer autót adott el Indiában, így a helyi Tata, a Suzuki, a Hyundai, és a fapados Loganjával nagyon sikeres Renault mögött kullog csak a piacon, de ezen szeretnének változtatni.

A Toyota mellett a Fiat és a Volkswagen is kezd felfigyelni az indiai piacra, amely a világ kisautó-fogyasztásának egyedül kétharmadát adja.