Teszt: Toyota Yaris 1.3
Teszt: Toyota Yaris 1.3
Fotó megosztása:
Annyi a rakodóhely, hogy fél otthonunk velünk utazhat
Annyi a rakodóhely, hogy fél otthonunk velünk utazhat
Fotó megosztása:
Keveset érezni a Yaris-ban a budapesti tankcsapdákból
Keveset érezni a Yaris-ban a budapesti tankcsapdákból
Fotó megosztása:
140 000 forintért kár lenne kihagyni az 1.3-as motort. Némi izmozás is belefér vele
140 000 forintért kár lenne kihagyni az 1.3-as motort. Némi izmozás is belefér vele
Fotó megosztása:
2010-re előreláthatólag már évi 2 millió autót adnak el Indiában, a következő évek robbanásából a Toyota sem akar kimaradni. A japán cég – pillanatnyilag a világ legnagyobb és legnyereségesebb autógyártója – két éven belül egy igazi olcsó kisautóval szerezne nagyobb szeletet az indiai piacon.
A leendő olcsó kisautó gyártási helyszíneként Brazília és India is esélyes, de a kettő közül utóbbi a valószínűbb, mert a japán óriásnak már most is működik egy évi 60 ezer darabos kapacitású üzeme Bangalore közelében és nemrég arról nyilatkoztak, hogy a bővítést is tervezik, az új gyárban évi 100 autót állíthatnak majd elő.
2006-ban a Toyota 48 ezer autót adott el Indiában, így a helyi Tata, a Suzuki, a Hyundai, és a fapados Loganjával nagyon sikeres Renault mögött kullog csak a piacon, de ezen szeretnének változtatni.
A Toyota mellett a Fiat és a Volkswagen is kezd felfigyelni az indiai piacra, amely a világ kisautó-fogyasztásának egyedül kétharmadát adja.