Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lilával a tervezett szakasz
Fotó megosztása:
A lila nyíl mutatja a helyszínt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A több mint hétmilliárd forintos versenyhivatali bírsággal még nem ért véget a kartellezésért megbüntetett sztrádaépítő cégek vesszőfutása: az útépítéseket megrendelő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (a Nemzeti Autópálya Zrt. jogutódja) minden bizonnyal több milliárd forintnyi újabb bevételt hoz az államkasszának kártérítés címen.
A Gazdasági Versenyhivatal szóvivője szerint a szokásosnak mondott nyereséggel számolva az útszakaszoknak el kellett volna készülniük 100 milliárd forintból, így a hivatal számítása szerint 28 milliárd forintos kár érte a megrendelő Nemzeti Autópálya Zrt.-t, illetve tulajdonosát, a magyar államot.
Miután a bíróság a kartellezőket jogerősen megbüntette, a megrendelő jogászai nincsenek túl nehéz helyzetben: a piacellenes összejátszás ténye már nem vitatható, csak az okozott kár mértéke lehet kérdéses.
Forrás: FigyelőNet