Christian Streiff, a PSA Peugeot Citroën elnöke bemutatta a vállalatcsoport 2010-2015-re vonatkozó stratégiáját. Igazán ambiciózus tervekről van szó, hiszen 2010-re 4 millió eladott gépjárművel számolnak, mialatt igen magas 5,5 és 6 százalék közötti árbevétel-arányos nyereséget terveznek. 2010 után sem adnák alább, a PSA a legversenyképesebb autógyártó lesz Európában, amely 2015-re 6 és 7 százalék közötti árbevétel-arányos nyereséget tudhat majd magáénak.
Ennek eléréséhez erőteljesen javuló termék- és szolgáltatásminőségre törekszenek. A PSA célja a minőségi problémák felére, a problémamegoldási határidők harmadára csökkentése, ezzel az európai Top 5 tagjává válni a szolgáltatásminőség terén mind a Peugeot, mind a Citroën részéről.
A PSA elsősorban „szedánon kívüli” modelleknél akarja megerősíteni jelenlétét, ahol „versenyképes prémium” modelleket kínálnak valamennyi szegmensben. Ezenkívül a belépőszintű modellek piacán lennének igazán sikeresek. Az összes piacot figyelembe véve a csoport négy év alatt, 2007 és 2010 között 53 új modellt vezet be, ebből 29 érkezik Európába. Ennek nyomán csak Európában 300 ezerrel több autó fogy majd el 2010-ben, mint most, összességében 700 ezerrel nő majd a gyártás.
Míg tavaly a Peugeot Citroën modellkínálatának átlagéletkora 4,5 volt, ezt a jövőben három évre csökkentenék. A PSA el akarja érni azt is, hogy 2010-re az övék legyen az első számú környezetbarát autó. Jelentős keresletre számítanak a dízel-hibrid modellekből, és 2011-től 1 millió Stop & Start funkciós jármű értékesítésével számolnak. A PSA általánossá teszi a 30 százalékos biodízel használatát, és az egyes országok igényeitől függően bioetanollal üzemelő modelleket is kínál majd.