a Budapesti Közlekedési Szövetség, a BKV, a MÁV, a VOLÁNBUSZ és a Budapest Airport bevonásával.
A versenyben a Ferihegyi repülőtérről reggel 7 óra 38 perckor induló vonatszerelvénnyel egy időben indult egy benzines és egy környezetbarát hibridautó a Nyugati pályaudvar felé.
A MÁV Ferihegy 1 termináljától a sínen 24 perc alatt érkeztek meg a versenyzők a Nyugatiba, míg az autósok 50 perc alatt teljesítették a távot. Ez alatt a környezetbarát autó a verseny 25 kilométerén 1,25 liter benzint fogyasztott, 1,2 literrel kevesebbet, mint a hagyományos benzinmotorral hajtott másik autó, sőt a hibrid 1,8 kilogrammal kevesebb széndioxiddal terhelte a levegőt
.
Ennek nyomán a szervezők le is vonták a következtetéseket: A személyautó helyett érdemesebb a közösségi közlekedést választani, mert nemcsak gyorsabb, hanem olcsóbb, pontosabb és kisebb környezeti kárt okoz.
Mi azonban másként is megvizsgálnánk ezt a helyzetet. Reméljük a reptéri terminált nem csak az ott dolgozók kedvéért, hanem valóban a repülővel utazók közlekedésének javításáért hozták létre. Ez esetben nem ártott volna figyelembe venni azt is, hogy a vonatok nem minden esetben állnak ott, miután a repülő leszállt, míg az autó igen, ekkor ugyanis akár az autó is kijöhet győztesként.