Peugeot 807 - Magasabb osztályban
Peugeot 807 - Magasabb osztályban
Fotó megosztása:
Álló helyzetben az első ülések szembefordíthatók a hátsókkal
Álló helyzetben az első ülések szembefordíthatók a hátsókkal
Fotó megosztása:
Alapáron öt ülés jár, a két hátsó ülés vagy a háromszemélyes pad feláras
Alapáron öt ülés jár, a két hátsó ülés vagy a háromszemélyes pad feláras
Fotó megosztása:
A 807-tel közös alapra épülő Fiat Ulysse és Lancia Zeta is PSA motorokat kap
A 807-tel közös alapra épülő Fiat Ulysse és Lancia Zeta is PSA motorokat kap
Fotó megosztása:
Elegáns és modern a műszerfal
Elegáns és modern a műszerfal
Fotó megosztása:
A 807 jóval nehezebb és több luxust kínáló autó elődjénél
A 807 jóval nehezebb és több luxust kínáló autó elődjénél
Fotó megosztása:
Felárért négyzónás légkondicionáló rendelhető, így a hátsó utasok is oldalanként állíthatják be a hőmérsékletet
Felárért négyzónás légkondicionáló rendelhető, így a hátsó utasok is oldalanként állíthatják be a hőmérsékletet
Fotó megosztása:
A Peugeot a kombikat favorizálja az egyterűkkel szemben, így a tágas 807 marad az egyetlen buszlimuzin a kínálatban
A Peugeot a kombikat favorizálja az egyterűkkel szemben, így a tágas 807 marad az egyetlen buszlimuzin a kínálatban
Fotó megosztása:
170 lóerős dízelt kap
170 lóerős dízelt kap
Fotó megosztása:
170 lóerős dízelt kap
A Peugeot a 407-es és 607-es gyártásánál már alkalmazott 2,2 literes biturbós dízelt ülteti a 807-esebe is. A 170 lóerős motor az egyterű eddigi legerősebb dízelmotorja lesz, a Peugeot szerint az autót 200 km/órára képes gyorsítani.
A részecskeszűrővel felszerelt motor átlagfogyasztása 7,2 liter száz kilométerenként, szén-dioxid-kibocsátása pedig 190 g/km a gyári adatok szerint.
Hogy pontosan melyik verziókba kerül majd az új motor, azt egyelőre nem tudni, de annyit elárult a Peugeot, hogy az ezzel szerelt Prémium variáns 35 ezer euró – 8,8 millió forint – lesz nyugaton.