Követi a tetőt
Követi a tetőt
Fotó megosztása:
Ekkora kivül
Ekkora kivül
Fotó megosztása:
Méretek belül
Méretek belül
Fotó megosztása:
337 liters csomagtartót rejt
337 liters csomagtartót rejt
Fotó megosztása:
1,4-es és 1,6-os motorokkal készül
1,4-es és 1,6-os motorokkal készül
Fotó megosztása:
Üvegtetőt is kap az SW
Üvegtetőt is kap az SW
Fotó megosztása:
A negyedik 207-es
A negyedik 207-es
Fotó megosztása:
A hátsó üveg külön is nyílik
A hátsó üveg külön is nyílik
Fotó megosztása:
Ugyanolyan, mint a többi 207-es
Ugyanolyan, mint a többi 207-es
Fotó megosztása:
A 407 SW a rokona
A 407 SW a rokona
Fotó megosztása:
A negyedik 207-es
2007 szeptemberéig 51 ezerrel több új autót adtak el Európában, mint tették azt 2006 első nyolc hónapjában a kereskedők, ezzel 10,6 millió darabra nőtt a regisztrált autók száma – derül ki a JATO Dynamics autóipari piackutató és elemző cég jelentéséből. A növekedésből jelentősen kivette a részét augusztus, ekkor ugyanis majd 23 ezerrel több autót értékesítettek, mint tavaly ilyenkor.
Továbbra is a Volkswagen a vezető márka Európában az első nyolc hónap eladásai alapján, teljesítménye megegyezett a tavalyi évivel, idén is 105 ezer autója került a vevőkhöz. Második helyen az Opel/Vauxhall áll, amely viszont jelentősen (+6,3%) tudta növelni eladásait, közel 73 000 autó kelt el a német gyártótól. 66 ezres eladásával a Ford a harmadik. A Top 10-ből a Fiat eladásai nőttek leginkább (9,8%) a tavalyihoz képest, ami az új 500-as és Bravo bevezetésének tudható be.
A Volkswagen zászlóshajója idén is a Golf, amely augusztusban átvette a vezetést a Peugeot 207-től, 27 ezer fogyott a német autóból, míg 22 ezer a franciából a nyári hónapban. Ám a Peugeot autója az első nyolc hónapot figyelembe véve továbbra is jobban áll, majd 300 ezret regisztráltak belőle, a Golf 281 000-s számával szemben.