Hivatalosan holnap, a Transpotec Logitec kiállításon leplezik le Milánóban a Fiat új kishaszonjárművét. A 30 évvel az eredeti Fiorano bemutatása után az új autó is ugyanezt a nevet kapta, bár Európában már nem kapható, Brazíliában még gyártják.
Mindössze 3860 milliméter hosszú a járgány, ami főként városban tehet jó szolgálatot tulajdonosának. Hátul 2,5 köbméteres rakrészt alakítottak ki, de az utasülés lehajtásával ez a felület 2,8 m3-re bővíthető, ilyenkor 2,5 méteres tárgyak is elférnek. A rakodás történhet a jobb oldali toló-, vagy a hátsó duplaszárnyas ajtón keresztül. A rakodóperem csupán 53 centiméter magas.
Peugeot és Citroen is lesz
Peugeot és Citroen is lesz
Fotó megosztása:
Mutatós
Mutatós
Fotó megosztása:
Teherautónak született
Teherautónak született
Fotó megosztása:
A Bravóval jött ki a régire emlékeztető, de újratervezett embléma
A Bravóval jött ki a régire emlékeztető, de újratervezett embléma
Fotó megosztása:
A Qubo a valódi személyautós kivitel. A Fiatnál nem lesz, a franciáknál van Combi, ami közelebb áll a haszonjárművekhez
A Qubo a valódi személyautós kivitel. A Fiatnál nem lesz, a franciáknál van Combi, ami közelebb áll a haszonjárművekhez
Fotó megosztása:
Majdnem függőleges a háta. A neve is kockát jelent
Majdnem függőleges a háta. A neve is kockát jelent
Fotó megosztása:
Akció nélkül 3,1 millióba kerül
Akció nélkül 3,1 millióba kerül
Fotó megosztása:
Bőven megéri a Dynamic-kivitel a felárat
Bőven megéri a Dynamic-kivitel a felárat
Fotó megosztása:
Hosszabb az orra, mint bentről saccolnánk
Hosszabb az orra, mint bentről saccolnánk
Fotó megosztása:
Két motorja van, a dízelre 4,6 literes fogyasztást ígér a Fiat
Két motorja van, a dízelre 4,6 literes fogyasztást ígér a Fiat
Fotó megosztása:
Ugyanilyen a Nemo és a Bipper műszerfala is
Ugyanilyen a Nemo és a Bipper műszerfala is
Fotó megosztása:
Alapáras a tolóajtó mindkét oldalon
Alapáras a tolóajtó mindkét oldalon
Fotó megosztása:
A kárpitból is látszik, hogy a Qubo a legpuccosabb kivitel Fiorinóból
A kárpitból is látszik, hogy a Qubo a legpuccosabb kivitel Fiorinóból
Fotó megosztása:
Barátságos a belső tér, nem vészesek a műanyagok
Barátságos a belső tér, nem vészesek a műanyagok
Fotó megosztása:
Osztva lehajtható és kivihető a hátsó ülés
Osztva lehajtható és kivihető a hátsó ülés
Fotó megosztása:
Bámulatosan sok hely van benne
Bámulatosan sok hely van benne
Fotó megosztása:
Mutatós
Háromféle motorral kerül forgalomba a Fiorino. Az 1,2-es benzines 69, az 1,4-es 100 lóerős. Akit inkább az alacsony fogyasztás érdekel, annak a 75 lóerős 1,3-as dízel ajánlható, ez csupán 4,5 litert fogyaszt átlagosan.
Mint ahogy a külseje is igen mutatós, a felszereltsége sem teherautós, persze mindenért fizetni kell. A biztonságról légzsákok és ABS, a kényelemről elektromos ablakok, központi zár, tolatóradar gondoskodik.
A kocsi a Tofas törökországi gyárában készül majd, de nemcsak Fiat, hanem persze Citröen és Peugeot márkanevekkel, előbbi a Nemo, utóbbi a Bipper nevet kapja. Állítólag az autóból nem készül majd személyautó-változat.