Egy, az interneten feltűnt hivatalos General Motoros-irat szerint a cégnél duplakuplungos váltót fejlesztenek. Az erőátviteli elem elsőként a Corvette új generációjában, 2012-ben jelenhet meg, de nem sokkal később a Cadillac CTS-ben is feltűnik.
A DCT néven futó elem eredetijét még a Volkswagen találta ki. A DSG lényege, hogy a páratlan és páros fokozatok külön tengelyen kapnak helyet a váltóban, amely így sokkal gyorsabban kapcsol. Kuplungpedál nincs, de a vezető a váltókarral vagy a kormányon lévő fülekkel adhat utasítást, amit a manuális váltóknál is gyorsabb kapcsolás követ.
Nem tudni, hogy hat vagy hétfokozatú váltóról van-e szó a Corvette-nél, de a szerkezet 600 lóerővel is megbirkózik majd. Izgalmasan hangzik az is, hogy a jelenleginél is könnyebbre
tervezik a következő Corvett-et, amelynél megvizsgáltak egy esetleges középmotoros kialakítást is.
Erre azonban minimális esély van, hiszen a Corvette ikonikus kialakítása a hosszú orrban rejtőző motoron és hátsókerék-hajtáson alapul. Azonban vannak olyan hírek is, hogy esetleg összkerékhajtás kerülne a kocsi alá.