Sok kritika éri mostanában a Renault-t. Mind a Twingo, mind a Laguna visszalépés a formaterv tekintetében, semmi különös, egyszerű formák, nem olyan, mint amilyet a francia gyártól megszoktunk.

Carlos Ghosn, a Renault elnöke az Autocarnak elismerte, hogy az új Laguna klasszikus formájú, de hozzátette, ez volt az, amit a piac akar. „Tudjuk, hogy a nagyon előremutató formaterv csak rövid időre nyújt sikereket. A klasszikus formák sokkal tovább” – mondta a szakember.

„A Renault továbbra is képes igazán egyedi autókat készíteni – mondta a francia cég első embere, aki elárulta: „A jövőre érkező Megane nagyon modern lesz.”

Jövőre érkezik az új Megane
Jövőre érkezik az új Megane

Jövőre érkezik az új Megane

Jövőre érkezik az új Megane


Mindazonáltal az új Megane sarokköve a Renault ambiciózus növekedési tervének, amelyben 2009-re 800 ezerrel több eladott autó szerepel. Addig 23 új, illetve felújított autó érkezik a világ számos részén, köztük lesz szabadidő-autó és sportkocsi is.

Ghosn azt is megerősítette, hogy utódot kap a nem éppen sikeres Vel Satis is. „Szükségünk van arra, hogy nagy autókat adjunk el az embereknek, és van megfelelő piac ezekre, különösen Kínában és Oroszországban” – mondta.