Sok kritika éri mostanában a Renault-t. Mind a Twingo, mind a Laguna visszalépés a formaterv tekintetében, semmi különös, egyszerű formák, nem olyan, mint amilyet a francia gyártól megszoktunk.
Carlos Ghosn, a Renault elnöke az Autocarnak elismerte, hogy az új Laguna klasszikus formájú, de hozzátette, ez volt az, amit a piac akar. „Tudjuk, hogy a nagyon előremutató formaterv csak rövid időre nyújt sikereket. A klasszikus formák sokkal tovább” – mondta a szakember.
„A Renault továbbra is képes igazán egyedi autókat készíteni – mondta a francia cég első embere, aki elárulta: „A jövőre érkező Megane nagyon modern lesz.”
Mindazonáltal az új Megane sarokköve a Renault ambiciózus növekedési tervének, amelyben 2009-re 800 ezerrel több eladott autó szerepel. Addig 23 új, illetve felújított autó érkezik a világ számos részén, köztük lesz szabadidő-autó és sportkocsi is.
Ghosn azt is megerősítette, hogy utódot kap a nem éppen sikeres Vel Satis is. „Szükségünk van arra, hogy nagy autókat adjunk el az embereknek, és van megfelelő piac ezekre, különösen Kínában és Oroszországban” – mondta.