A PSA a BMW-vel is szerződésben áll ez ügyben, hiszen a MINI-ben és a Peugeot 207-esben azonos motorok szerepelnek. Az 1,4-es, 1,6-os benzines erőforrásokat Münchenben tervezték, de nemcsak pénzt adott a PSA, hanem a mérnökei is részt vettek a fejlesztésben is. A MINI 1,6-os dízele a franciák terméke.
Most úgy hírlik, a BMW-PSA-frigy felbomlik, mert a franciák sokallják a fejlesztési költségeket. Ennek nyomán került a képbe a másik luxusgyártó, a Mercedes, amely időközben megvált a Chryslertől. Ha összejön a szerződés, akkor a jövőben az A és B-osztályban BMW-tudással felvértezett Peugeot-motorok is lehetnek.
Persze ez csak elvi lehetőség, hiszen korábban felröppent az a hír is, hogy a BMW és a Mercedes megosztaná a fejlesztési költségeit a kisautókhoz tartozó motorok és padlólemezek fejlesztésében. A Mercedes eközben a Fiattal is tárgyal egy esetleges partnerségről. A Fiat komoly tapasztalattal rendelkezik az elsőkerék-hajtás terén, hiszen a legtöbb autójuk ilyen.