Azután, hogy a Frankfurti Autószalonon bemutatkozott az új Renault Kangoo személyautó-változata, mostanra elkészült a teherautó-kivitel is, az Express.

Az 1997-ben bemutatott és azóta 1,3 millió példányban eladott elődjéhez képest természetesen nőtt a kocsi, most 4,21 méter hosszú, a magassága a többféle kivitel miatt változó. Ami igazán lényeges, hogy a raktere – ami a legegyszerűbb változatban is 3 köbméteres – olyan széles, hogy a kerékjáratok között egy szabványraklap elfér.

Számos praktikus rekeszt alakítottak ki
Számos praktikus rekeszt alakítottak ki

Számos praktikus rekeszt alakítottak ki

Számos praktikus rekeszt alakítottak ki


Akinek nem lenne elég nagy a hátsó rész, az lehajthatja a jobb oldali ülést, ami akár asztalként is szolgálhat, vagy eleve kérheti annak kihagyását is. Így pedig akár 3,6 köbméteres teret pakolhatnak tele. Ilyenkor 2,5 méter hosszú tárgyak is beférhetnek.

Öt motorral rendelhető a Kangoo Express. A három dízel mindegyike 1,5-ös, de 70, 85, illetve 105 lóerősek. Közülük a legtakarékosabb a középső, ami 5,2 literrel is beéri 100 kilométerenként. Ezenkívül két 1,6-os benzinessel (90 és 105 Le) vehető meg az áruszállító.

Vészfékasszisztens és blokkolásgátló szériában van az Expressben, de rendelhető hozzá menetstabilizáló és kipörgésgátló is. A vezető oldali első légzsák mellé az utasnak is kérhető lufi, de mindkét oldalra rendelhető oldallégzsák is.