Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jelenleg összesen nyolc helyen mérhetnek. Eleinte csak négy szakaszra két traffipax jutott, de csak a rendőrök tudhatták, melyik eszköz működik. Így az autósok minden helyszínen lassítottak.
2006. december 1-től helyezték üzembe a mérőeszközöket és 2007. szeptember 30-ig összesen hét halálos baleset volt az M1-es autópályán, ideértve az M1-M7 közös szakaszát is. 2006 hasonló időszakában tíz ilyen volt ezen a szakaszon, így a csökkenés jelentős, 30 százalékos.
Ezzel az eredménnyel a rendőrség még nem elégedett maradéktalanul, de kedvező tendenciának tartják. Bíznak benne, hogy az újabb traffipaxok és az objektív felelősség elvének jövő évi bevezetése tovább javítja a mutatókat.