Egy dízel, két benzines

Leváltja apró városi egyterűjét a Hyundai. A gyár elődjénél stílusosabb, szerethetőbb autót igyekezett faragni az Atos helyére. A Suzuki is hasonló elvek szerint váltja le a Wagon R+-t az izgalmasabb és csinosabb Splash-sel. A vonzerőt a feláras panoráma napfénytető növeli.

Az első gyári információk egyetlen motort említenek, de két másik motor is várható az 1,1 literes benzinesen (67 lóerő illetve 101 Nm/2800) kívül. A kisebbik a Kia Picantóból ismert, de itthon nem forgalmazott háromhengeres, 1,1 literes és közös nyomócsöves dízelmotor. Az erősebbik egy ezerkettes benzines lesz, amely 75 lóerőt és 116 Nm-t tud.

Méreteihez képest tágasnak ígéri a gyár
Indiából jön, de lesz balkormányos is

Indiából jön, de lesz balkormányos is

Indiából jön, de lesz balkormányos is


A mostani 2,1 millió Ft

Az apró kisautót a Hyundai indiai üzeme gyártja az egész világ, így hazánk számára is. A városi mikroegyterű forgalmazása márciusban kezdődik Magyarországon, áráról még nincs semmilyen információnk. A jelenlegi Atos 2,1 millió forintba kerül, ehhez közeli nagyságrendben mozoghat az utód vételára is.

Kína mellett India a világ legígéretesebb autópiaca. Indiában az életszínvonal növekedésével százmilliók léphetnek be a középosztályba, megvásárolva életük első új autóját.