Tavaly az első időszakban a váltók 22 százaléka az Allianztól távozott az internetes alkuszok statisztikái szerint, idén azonban ez 16 százalékra szorult vissza. Ez pedig 30 százalékos javulás. A törlések aránya az összes szerződéshez viszonyítva az Allianz esetében csupán 0,121 százalék, más versenytársaknál ez a szám eléri akár az 1 százalékot is. Ez azt mutatja, hogy a cég ügyfelei a leghűségesebbek.
Ez minden bizonnyal annak köszönhető, hogy az Allianz Hungária a 2008-as kgfb-díjakkal kapcsolatban új stratégiát dolgozott ki: Csökkenteni az árakat – átlagosan 5 százalékkal. Ha valaki interneten keresztül köt szerződést az Allianz-cal az általános 10 százalékos kedvezményre számíthat, de ezen túl az Allianz Directen keresztüli kötésért további 5 százalék, a fővárosban élők újabb 5 százalék, a 36 év alattiak pedig még 5 százalék kedvezményt kapnak.