Malacpofa kulccsal, Atomfizikus virággal kedveskedik a Sztárnak
Malacpofa kulccsal, Atomfizikus virággal kedveskedik a Sztárnak
Fotó megosztása:
Szép új autók. Egy év, és viszi a bank?
Szép új autók. Egy év, és viszi a bank?
Fotó megosztása:
Próbáljuk ki, félre tudjuk-e tenni a részleteket és más költségeket, mondjuk fél évig
Próbáljuk ki, félre tudjuk-e tenni a részleteket és más költségeket, mondjuk fél évig
Fotó megosztása:
Családdal nem lesz elég a kisautó
Családdal nem lesz elég a kisautó
Fotó megosztása:
Klíma nélkül ne vigyük el, hiába olcsóbb
Klíma nélkül ne vigyük el, hiába olcsóbb
Fotó megosztása:
Nem ajándékba kapjuk az árengedményt. Az értéktartás megsínyli
Nem ajándékba kapjuk az árengedményt. Az értéktartás megsínyli
Fotó megosztása:
Szépen hangzik, de értelmetlen a 120 havi hitel
Szépen hangzik, de értelmetlen a 120 havi hitel
Fotó megosztása:
Első a látvány, hátul a biztonság
Első a látvány, hátul a biztonság
Fotó megosztása:
Egyre több a garanciális használt autó
Egyre több a garanciális használt autó
Fotó megosztása:
Használtan reálisabb lehet a vágyott autó
Használtan reálisabb lehet a vágyott autó
Fotó megosztása:
Legalább 20% indulóval szálljunk be az autóba
Legalább 20% indulóval szálljunk be az autóba
Fotó megosztása:
A metálfény megkönnyíti az eladást használtan
A metálfény megkönnyíti az eladást használtan
Fotó megosztása:
Hiába akciós, nem kis teher egy új autó
Hiába akciós, nem kis teher egy új autó
Fotó megosztása:
Olyan autót vezessünk, amilyet kinéztünk
Olyan autót vezessünk, amilyet kinéztünk
Fotó megosztása:
Nagy a szakadék a felszereltségek között
Nagy a szakadék a felszereltségek között
Fotó megosztása:
Banki visszavételkor az ügyfél évekre kizárja magát a piacról. Ez rossz neki és a kereskedésnek is
Banki visszavételkor az ügyfél évekre kizárja magát a piacról. Ez rossz neki és a kereskedésnek is
Fotó megosztása:
Pénzbe kerül a szerviz is
Pénzbe kerül a szerviz is
Fotó megosztása:
Többféle finanszírozást kínálnak a szalonok
Többféle finanszírozást kínálnak a szalonok
Fotó megosztása:
Többet ér az ESP az alufelninél
Többet ér az ESP az alufelninél
Fotó megosztása:
A banknak se jó trélert küldeni nemfizetés miatt. Ütemezzük át a hitelt, ha megszorulunk!
A banknak se jó trélert küldeni nemfizetés miatt. Ütemezzük át a hitelt, ha megszorulunk!
Fotó megosztása:
Többféle finanszírozást kínálnak a szalonok
Kell az új autó
Bár Magyarországon idén is tovább csökkent az újautó-eladás, a közép-kelet-európai régió kiemelkedő fejlődést mutat – derül ki a JATO Dynamics, a világ vezető autóipari piackutató és – elemző cégének a térség 12 országát vizsgáló legutóbbi jelentéséből.
2007 harmadik negyedévét értékelve kiderül, hogy 14,9 százalékkal növekedtek az eladások a korábbi év azonos időszakához képest, a három hónapos időszakban 325 ezer darabbal több autó fogyott.
Hasonlóan jó eredményt mutat az első kilenc hónap teljesítménye is. 2006-hoz képest 14 százalékkal több új autót vásároltak, ami 981 ezer darabos bővülést jelent. Észtország és Litvánia importőrei közel 50 százalékos bővülésnek örülhetnek idén.
A térség harmadik legnagyobb piacán, Magyarországon 5,9 százalékos csökkenést mért a Jato, októberig 128.958 darab autó kelt el.
A Skoda a legnépszerűbb
Közép-Kelet-Európában az első kilenc hónap alapján továbbra is a Skoda a legnépszerűbb, megelőzve a feltörekvő Opelt, a Daciát (mindkettő 19 százalékos növekedés) és a Volkswagent (+18,7%).
Ami a márkák fejlődését illeti, ott persze a kisebb piaci részesedésűek vezetnek, míg a Kia szeptember végéig 81,4 százalékkal növelte eladásait, addig a Skodából 0,6 százalékkal több autó fogyott. Mondjuk a Ford-Opel-VW hármas mind-mind 20 százalék közelében növelte eladásait.
Nemcsak a kisautókra egyre nagyobb a kereslet mifelénk (Suzuki +24,9%), de luxusautóból is sok fogy. A BMW kilenc hónap alatt 38,9, a Mercedes-Benz 32,4 százalékkal értékesített több személyautót.
Veri a Skodát a Dacia
Folyamatosan csökkent a Dacia Logan iránti kereslet, de modell szinte továbbra is vezeti az eladásokat, majd 77 ezer fogyott belőle. Jelentősen csökkent (-14%) a Skoda Fabia (58 ezer) értékesítése is, de a harmadikként befutó Octáviából több fogyott (49 ezer db), mint 2006-ban. Külön érdekes, hogy a tíz legkeresettebb modell között kétszer is szerepel az Opel Astra. Míg az újból 24 ezer kelt el, addig a Classic kivitelből is elvittek 18 ezer darabot.