Számos bemutató, kiállítás után a Honda elkészítette az FCX szériaváltozatát. A hidrogénautó azonban továbbra sem lesz mindenki hétköznapjainak része, hiszen megvásárolni nem lehet, csak bérelni. Havi 600 dollárért (105 ezer forint) – a biztosítás és a szervizköltség is benne van – a kiválasztottak környezetbarát járgánnyal furikázhatnak.
Az autó nem sok környezetkárosító anyagot hagy maga után működése során, csupán tiszta vizet „pufog ki”. Az üzemanyagcellás hajtómű a hidrogént és az oxigént alakítja vízzé, elektromosságot termelve. Ehhez viszont hidrogén is kell, ami tiszta formában nem létezik a természetben.
136 lóerőre képes a villanymotor a kapott áram hatására, de az autó dinamizmusa sokkal inkább köszönhető a szinte alapjárattól létező 256 newtonméteres nyomatéknak. Az FCX gyorsulását nem árulták el, de végsebessége 160 km/óra.
Nemcsak kisebb, de könnyebb is lett a hajtáslánc – 180 kilogrammal -, de így is 1625 kilogramm a hidrogénes Honda. Sikerült javítani a fogyasztáson is, ami a gyár adatai szerint 2-3-szor olyan gazdaságos, mint egy benzinüzemű autóé, de egy benzin elektromos hibridnél is másfélszer jobb. A szériaautó hatótávolsága 430 kilométer, amiben szerepe van a fékenergia-visszatermelő rendszernek is, amely tölti a jármű akkumulátorait. Ezt az energiát a motor felhasználja.
2008-tól szállítják ki a cég első partnereinek a külsőleg is megújult modellt. Az FCX Clarity nem egy futurisztikus jármű, sokkal inkább a Honda Civic egy újabb változatának hat. Normális formájú utastere és csomagtartója van, klíma, hifi szerepel a felszereltségi listán. A napi használatot nem sok minden nehezíti, csupán csak a hiányzó hidrogénkutak.