A Brabus tuningcég már két éve is nagyot durrantott az akkori Maybach-átalakítással, a megpiszkált luxusautó 314 km/órás sebességgel száguldott. Most még magasabbra tették a lécet, és át is ugrották.

A német tuningolók most a Maybach 57-est vették kezelésbe. Az olaszországi Nardo tesztpályára küldött luxuslimuzin V12-es motorját 5,5 literesről 6,3 litereresre növelték, amely így 730 lóerőt képes kipréselni magából. Az elképesztő, 330,6 km/órás végsebesség eléréséhez a német szakemberek a 250 km/órás korlátozóelektronikát is kiiktatták. Ami külön elismerésre méltó, az az, hogy a brutális motor azonban az átalakítások után is teljesíti az EURO 4-es károsanyag-kibocsátási normákat.

A Brabusnál természetesen nemcsak a motorhoz nyúltak hozzá, a rekorddöntésre használt autó sebességváltóját is kicserélték egy megerősített, ötfokozatú automata váltóra, és a Maybach különleges, 21 colos könnyűfém felniket is kapott. A biztonságosabb úttartás érdekében a limuzint 15 mm-rel lejjebb ültették. Az átalakításhoz a szuperlapos sportkipufogók is hozzátartoznak.

Új csúcs a luxuslimuzinoknál - a régit is ők tartották
730 lóerős motort kapott

730 lóerős motort kapott

730 lóerős motort kapott


Akinek a teljesítménynövelés még nem lenne elég, az a luxusból is kap még egy adagot a Brabustól. A tuningcég előre és hátra is új LED-lámpákat szerel, sőt, a sufnituning egyik slágerét, az autó alján elhelyezett világítótesteket is a luxuskategóriába emeli, hogy az utas véletlenül se lépjen pocsolyába vagy gödörbe ki- és beszállásnál.

A Maybach Brabus-verziójához jár még multimédia-csomag is: az első ülések támlájába 15,2 hüvelykes kijelzők kerültek, és egy hatlemezes DVD-lejátszót is az autóba építettek. Az üzletembereknek sem lehet panaszuk, a limuzin akár irodaként is használható: vezeték nélküli billentyűzet, egér, USB-csatlakozók a különböző eszközöknek, minden kéznél van. Sőt, a beépített Wi-Fi-sugárzónak köszönhetően az autó gazdája még a limuzinból kiszállva is online maradhat, ha kell.