Két év múlva térhet vissza a Toyota Celica, árulta el egy interjúban a Toyota német importőrének vezetője, Markus Schrick. Jelenleg nincsen sportmodell a japán cég kínálatában, miután 2005-ben a Celica, majd egy évvel később az MR2 is eltűnt a kínálatból. Mindez azért is meglepő, mert a gyár rengeteg pénzt költ el a Forma-1-ben.
A sportos modell hiányát az importőr megérzi éppen azért, mert Németországban nincs általános sebességkorlátozás az autópályákon, így a vevők előszeretettel vásárolnak gyors kocsikat.
Elsőként ugyan egy viszonylag drága modell, a Lexus IS-F hozhat újra ilyen vevőket. A jövő márciusban érkező kocsi mellett a tervek között szerepel egy egyszerűbb felépítésű, olcsóbb hátsókerék-hajtású modell is.
Állítólag nem elképzelhetetlen, hogy ez lesz a Celica, bár azt korábban elsőkerék-, illetve összkerékhajtással gyártották. Európa mellett az Egyesült Államokban is piacra kerül az új modell, de ott nem biztos, hogy Toyotaként. A japán gyártó ugyanis direkt a fiatalok számára találta ki a Scion márkát.
A kínálat másik végén a Lexus LF-A sportkocsi áll majd, amely az Audi R8 és a Porsche modelljei ellen száll harcba.