2008-ra megújultak Porsche 911 versenyváltozatai, a GT3 Cup modellek, melyek a világ leggyorsabb nemzetközi márkakupájában, a Forma-1 betétfutamaként hazánkba is ellátogató Porsche Szuperkupában indulnak.

Ami a karosszériát illeti, szinte ugyanaz, mint a 2004-ben bemutatott modell esetében, csupán – ahogy az utcai modelleknél is tavaly –  lecserélték a hátsó lökhárítót kapott a jobb hűtés érdekében.

Legendás forma
Mértes szárny a leszorító erőért

Mértes szárny a leszorító erőért

Mértes szárny a leszorító erőért


Ennél lényegesebb változás, hogy a Porsche fejlesztőkozpontjában Weissachban további 20 lóerőt „találtak” a motorban, így 3,6 literes boxer már 420 lovas. Ez pedig jelentős előrelépés, figyelembe véve, hogy a versenyautó tömege egy Suzukijéhoz mérhető, csupán 1150 kilogramm.
 
A motor maximális 420 Nm-s nyomatéka hatfokozatú szekvenciális váltón jut a hátsó kerekekhez, amiken természetesen teljesen sima, slick gumikat alkalmaznak. A lassításról kompozit-kerámia féktárcsák gondoskodnak, kábé úgy mintha falnak mennék.