Bár úgy hírlik, visszaesett a kereslet a Bugatti 16.4 Veyron iránt, a gyár egy újabb változat bemutatását tervezi. A hagyományos Veyronból egy Targát alakítanak ki, amely jövő év elején mutatkozik majd be.
A kivehető üvegtetőt ugyanúgy a Webasto szállítja majd a Volkswagen-csoporthoz tartozó Bugattinak, mint a VW Eoshoz. Miután a Veyron esetében épp azért hagyták el a motorháztetőt, mert csak így tudták elérni, hogy a motor ne melegedjen túl, így a tetőt nem tudja majd magával vinni a kocsi. Korábban a Lamborghini Roadsternél a motortér fölé lehetett felpattintani a targatetőt.
Azért, hogy az erős déli napfény, illetve egy nyári zápor ne keserítse meg a dúsgazdag utasok napját, egy összehajtható szükségtetőt is kialakítanak. A kiszivárgott információk nem árulnak el erről sokat, vélhetően az Opel Speedsteréhez hasonló megoldás lehet.
A karosszéria természetesen több helyen erősítést kap, de hogy az autó ne legyen nehezebb a zárt változatnál, az ajtók és a csomagtérfedél ultrakönnyű karbonból készül majd. A Targán új hűtőmaszk és első fényszóró lesz, amit a hagyományos Veyron-modellekre is átvezetnek majd.
Miután a Veyron Targába is ugyanaz az 1001 lóerős W16-os motor kerül, az is képes lesz rá, hogy 2,5 másodperc alatt elérje a 100-as tempót. Ám végsebességben nem veszi fel a versenyt a hagyományos Veyronnal. 407 km/óra helyett ezt 350-nél leszabályozzák.
Lehet, hogy ez a vevőket elsőre elrettenti, de így is ez lesz a leggyorsabb nyitott sportkocsi a világon. Amiért persze rendes árat is kérnek majd, állítólag 1,9 millió dollárba (320 millió forint) kerül.