Azt már tudjuk, milyen új modellek jönnek az Audi kínálatába jövőre, ám most újabb változatok híre szivárgott ki, melyek 2012-ig gazdagítják a palettát.
2009-ben az Audi A5 három új változatát is megismerhetjük. Az RS5-be állítólag egy új fejlesztésű, kettős feltöltésű 3,0 literes turbómotor kerül, ami jóval erősebb lesz, mint az S5 V8-asa. Ugyanakkor megjelenik a kínálatban az A5kombi és nyitott változata is, utóbbi a pletykák szerint a cég hagyományainak megfelelően vászontetőt kap.
Nem ez lesz az egyetlen új nyitott modell, miután 2009-re várható az Audi sportkocsijának, az R8-asnak a Targa-kivitele is. A sportmodellek kínálatát pedig a TT csúcsváltozata, a TT-RS teszi teljessé. Ezt ugyanúgy nálunk gyártják majd, ahogy a többi TT is Győrben készül.
Még ugyanebben az évben megismerünk egy kis szabadidőmodellt a német gyártótól, ami a Q3-as nevet viseli majd, míg a nagyobb Q5-ösből bemutatkozik a hibrid hajtású változat. 2009 júniusára ígérik a Mercedes CLS-nek ellenfelet állító A7-es modellt, amely a stuttgarti konkurenshez hasonlóan négyajtós kupé lesz. Az egyszerűbb változatok V6-os és V8-as motorokkal készülnek, az A8 privilégiuma marad viszont a V12. A sport változatokat ellenben V10-es blokkal gyártják. Az első tanulmányt állítólag jövő év tavaszán láthatjuk majd róla.
2009-ben kerül a kereskedésekbe a metroproject quattro tanulmány szériaváltozata, az Audi új kisautója, az A1.
Várhatóan 2010-ben mutatkozik be az Audi új zászlóshajója, az új A8, ekkorra várható a jelenlegi A3 utódja is, egy évre rá pedig jön az új A6 is. 2011 elejére egy igazi csemegét terveznek, a fenn említett A7 nyitott kivitelét. Ekkorra érkezik a Mercedes-Benz négyajtós kabriója is.
2011-re R4 néven egy kis sportkocsival is készül az Audi, amely a Porschéval közös alapokon készülhet és nyitott változatban is elérhető lesz. A következő generációs Boxter/Cayman változatokkal lesznek közös elemeik. Nemcsak a hátsókerék-hajtás, hanem a boxer motor is bekerül a középmotoros! Audi-ba.
2011 év végén az A1 nyitott változata is feltűnik.