A kiszivárgott infók és képek után immár gyári fotókon is megnézhetjük a Land Rover kupétanulmányát, az LRX-et.

Az LRX a Land Rover Freelnadernél is kisebb, 7 centivel rövidebb és 12 centivel alacsonyabb a jelenlegi legkisebb brit terepjárónál. Az 1,55 méteres magassághoz 4,35 méteres hosszúság társul. Nemcsak formája miatt tűnik személyautósnak a tanulmány, de a 20 colos felnik és peres gumik sem éppen terepre valók, ahol bajba is kerülhet a vezető a csupán 13 centis hasmagasság miatt.

Persze ezt a gépet vélhetően a Range Rover Sport sikere nyomán inkább aszfaltra tervezik, bár a légrugós felfüggesztéssel kiemelhető az autó. A négykerék-hajtás is része a csomagnak, de úgy hírlik, az autó a Ford Focus padlólemezére épül.

Színváltós terepkupé 1
Színváltós terepkupé 27


Az autó agresszivitását erősen meghatározza a meredek övvonal, ami szögben fut a kocsi farától az orráig. Emiatt hátul már igencsak apró a szélvédő, míg elöl a motorháztető „rázáródik” a fényszórókra. Mire 2009-re szériaérett lesz, valószínűleg mérleghintaszerűen kissé billentenek a szögön, így hátul több üvegnek, elől nagyobb lámpáknak jut hely.

Belül négy ülést alakítottak ki a kétajtós LRX-ben. Az üvegtetővel fedett utasteret a legnagyobb luxus jellemzi: szinte mindent bőr borít, míg a díszítéshez alumíniumot alkalmaztak.  A középen végigfutó konzol felső részén – közel a kormányhoz – kapott helyet a váltókar, míg hátrébb szerepel a négykerék-hajtás funkcióinak választógombja.

Felül, a műszerfal közepén egy érintőképernyőt, míg a váltókar alatt egy iPhone-t helyeztek el. Érdekesség, hogy a használatnak megfelelően alakul a műszerek megvilágítása is. Sport módban vörös fény borítja a belsőt, ami terepen zöldre vált, ám normál használatnál kéket látunk.