2007-ben az Állami Autópálya Kezelő Zrt. érdemelte ki a program keretében adományozott Környezeti Megtakarítási Díj Innovációs különdíját az M1-es autópálya lébényi szakaszának felújítási munkálatainál bevezetett újszerű megoldásokért. Ezek egyike a burkolat cseréjénél alkalmazott Remix-technológia volt, amelynek lényege, hogy az új burkolatot a korábban felmart aszfaltréteg felhasználásával képzik.
A Társaság kimutatásai szerint ennél a megoldásnál mintegy 13 100 tonna kőanyaggal és 550 tonna bitumennel kevesebbet kellett felhasználni, ami 68 millió forintos költségmegtakarítást jelentett. További újítás, hogy mivel a tehergépkocsi-közlekedés 90 százaléka a haladósávban (külső sáv) bonyolódik, ezért a kivitelezők a kötőréteget csak a pálya ezen részén marták fel és aszfaltozták újra, míg az előzősáv csupán egy új rögzítő réteget kapott. Ezzel a technológiával további 324 millió forintot (25 200 tonna aszfaltot) lehetett megtakarítani.