A 2008-ban 70. születésnapját ünneplő japán óriás jövőre is szeretné megőrizni elsőségét, a tervek szerint 9,95 millió autó gördül majd le a Toyota gyártósoráról, 2009-ben pedig már a 10 milliós álomhatárt is átlépik. A GM jövő évi tervei a japán versenytárséhoz képest szerények: 9,3 millió autó a cél.
A Toyota leggyorsabban növekvő piaca Kína, ahol jövőre évben 43 százalékkal, évi 700 ezer darabra növelnék eladásaikat – itt azonban még a GM a nyerő, évi 1 millió autóval -, de Ázsiában átlagosan is 20 százalékos emelkedést várnak.
A Toyota Európában 1,27 millió autóval az első számú forgalmazó, míg a GM otthonában, Amerikában 2,6 millió eladott autóval zártak idén és jövőre is hasonló eredményt várnak. A japán óriás piaci értékét 190 milliárd dollárra becslik, a Toyota ezzel is világelső.