Legyen akár dízel vagy benzines, az új Mercedes-Benz C-osztály motorjai erősebben kerülnek ki a Brabus műhelyéből. Míg a gázolajos motoroknál elég a számítógépet cserélni, addig a benzineseknél komolyabb műtétre van szükség.
Míg a C200 CDI-hez 39, addig a C220 CDI-hez 50 pluszlóerőt ad fél óra alatt a bottropi cég. A legerősebb változat persze a 3,0 literes dízelből születhet. A beavatkozás után a C320 CDI teljesítménye 272 lóerőre emelkedett, míg a forgatónyomatéka eléri 590 newtonmétert is. Mindez pedig lehetővé teszi, hogy 7 másodpercnél is rövidebb idő alatt letudja a 100-as sprintet a kombi. A stuttgarti gép 250-ig meg sem áll.
Ami a benzineseket illeti, persze csak a kisebbeket dolgozták meg, a C63 AMG nem szorul ilyen beavatkozásra. A C280 és C350 jelzésű V6-osokból az átalakítások nyomán 4,0 literes blokk születhet. Az így megtermelt 332 lóerővel pedig 5,9 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/órára a C kombi. A Brabus C 4,0 végsebessége is igazán impozáns, 275 km/óra.
Nemcsak gyors, de mutatós is lehet a Brabus kombi. Erről a 18, 19 colos felnik és az egyedi spoilerek gondoskodnak. A nagyobb teljesítményhez jól passzolnak az erősebb fékek és a keményebb sportfutómű is. Az utastérben a fellelkesült tulajdonos egyedileg formázott sportkormányt markolhat. Kezét műalkotásszerű váltókarra teheti, mialatt lábai alatt alumíniumpedálok tipródnak.