Spanyolországban december 28-án a Volkswagen új reklámja bukkant fel az interneten: a német gyártó az új Touareg kabriót hirdette az érdeklődőknek.

A hirdetésen az új modell fotója mellett három link is volt az autó felszereltségi szintjeivel, motorválsztékával és egy galériával, persze a kattintás után mindenki megtudhatta, hogy a VW csak a bolondját járatta a kedves közönséggel, ugyanis a spanyoloknál december 28. az április elsejei bolondnaphoz hasonló ünnep. Természetesen a kabrió SUV is csak vicc volt.

Persze az is lehetséges, hogy az egyértelmű vicc mögött egy ravaszabb szándék is rejlik, méghozzá a nagyközönség reakciójának tesztelése. Az Audi már novemberben előállt Cross Cabriolet miniSUV-kabrió tanulmánnyal, lehet, hogy a VW is megpróbálkozna a dologgal. Bár az európai piacon az ilyen modellek nem számíthatnak sok sikerre, de Amerikában már lehetne keletjük. Majd meglátjuk.