„Egész biztos, hogy ez egy óriási törés lesz a sivatagi-show történetében, hiszen több száz versenyző és csapat készül egy teljes éven át az egyik legkeményebb sport-erőpróbára, amely az idei évben meghiúsult” – tették hozzá a versenyzők.
Kiss Sándor immár hatodik alkalommal indult volna a Dakar-ralin és azt tűzte ki célul, hogy a gyári csapatok mögött a legjobb legyen. Kovács Miklós, akinek cége korábban a versenyzők autóit szállította, most először indult volna, de neki már a tegnapi nap sem volt túl fényes: a gépátvételen elbuktak.
Kissék egyelőre nem tudják, hogy a szervezők miként gondolják a versenyzők kártalanítását, hiszen rengeteg pénzt költöttek el. Elég, ha csak a borsos nevezési díjra gondolunk, de az üzemanyag, a repülőjegyek mind-mind pénz.
„Az, hogy az év hogyan folytatódik számunkra tovább, még nyitott kérdés, hiszen ezt az abszolút nem várt fordulatot még fel kell dolgoznunk”- zárták mondandójukat a versenyzők.