Találóan Vörös ördögnek nevezték el a Nelson Racing által átalakított Mosler GTR-t. Az amerikai sportkocsit már a német importőr is megdolgozta, de az semmi volt ehhez képest.
Ezúttal ugyanis a világ legerősebb autója született meg. A blokk változatlanul a Corvette Z06-ból származik, ám ez csak papíron igaz, mert szinte mindent erősebbre cseréltek benne és két turbót is csatoltak hozzá. Az egész rendszer lelke az új befecskendezés, és egy számítógép, amely összehangolja azt a fordulatszámmal és a turbónyomással.
Alaphelyzetben az autó 1150 lóerőt érhet el, ami önmagában is borzasztó, hiszen a 407 km/órás tempóra képes Bugatti Veyron is csak 1001-et tud. Ám ha valaki versenybenzinnel hajtja a motort, akkor bekapcsolnak a második injektorok, és elképesztő 1800 lóerő szabadul el. Aki még bírja zárt szájjal a számokat, annak itt egy igazán „állejtős” adat: 2325, ami nem a nyomtáv milliméterben, hanem a maximális forgatónyomaték newtonméterben.
Ehhez az erőhöz a Mendeola gyárt állítólag olyan szekvenciális váltót, amely túlél egynél több váltást is. Persze az élettartamot nagyban befolyásolja, hogy a vezető miként használja az autót, ugyanis az utastérből szabályozható a maximális teljesítmény, 600 és 1800 lóerő között.
Miután a kocsi alapját alumíniumváz adja, amihez elöl-hátul krómötvözet acélkeret csatlakozik, s erre épül a karbonból készült karosszéria és utascella, és még a felnik is karbonszálas anyagból készültek, így ez a Mosler csupán 900 kilogramm!
Meg is van az eredménye a brutális súly/lóerő aránynak: 2,5 másodperc elég, hogy álló helyből indulva átlépje a 100 km/órás tempót. A végsebessége 270, no nem km/órában, hanem mérföld/órában. Mennyi is az? 434 km/óra!
A fejlesztés alatt álló motor első lépcsőben: