Újabb különlegességgel állt elő a Forma-1-ben nevet szerző Mugen. Azt követően, hogy Japánban már az európainál (200 lóerő) is erősebb Civic Type-R motorját 225-ről 240 lóerőre erősítették, most még tovább mentek. A Tokióban zajló tuningkiállításon leleplezték a „Mugen Type-RR Experimental Spec” modellt, amely egyelőre tesztelés alatt van.
Nem ment olyan egyszerűen a teljesítmény további fokozása, a 2,0 literes blokkban már nem nagyon volt több, ezért annak hengerűrtartalmát 200 köbcentivel megnövelték. Így viszont 260 lóerőig jutottak. A motor 235 newtonméteres nyomatékának útja a hatfokozatú váltón át vezet az első kerekekhez, miközben áthalad a sperrdiffin is.
Ha valaki még többre vágyik, annak a Dominator kell. Hasonlóan ütős fékrendszer és futómű is része a csomagnak, amely elsősorban a hobbiversenyzőknek lehet jó választás.
Nem akármilyen kasztni jár a csúcsra járatott motorhoz. A motorháztető alumíniumból, az orr-rész többi eleme pedig nagyon könnyű karbonból készült. A súlycsökkentés az utastérben is folytatódik, sok műanyagot lecseréltek, de kidobták a hifit is. Helyettük viszont vannak versenyülések és intelligens guminyomás- és hőmérséklet-ellenőrző rendszer, aminek versenypályán lehet hasznát venni.
Ahogy a Type RR, úgy annak felturbózott változata is csak a japán piacra készül.