Vigyázat, megyek!
Vigyázat, megyek!
Fotó megosztása:
Ezzel a formával jól szaladhat
Ezzel a formával jól szaladhat
Fotó megosztása:
Az ötajtós régi Bravo a Brava
Az ötajtós régi Bravo a Brava
Fotó megosztása:
City-módban könnyebb tekerni a kormányt
City-módban könnyebb tekerni a kormányt
Fotó megosztása:
Gusztusos a Bravo belseje
Gusztusos a Bravo belseje
Fotó megosztása:
A Bravóról nem kell elmagyarázni, hogy egy autó
A Bravóról nem kell elmagyarázni, hogy egy autó
Fotó megosztása:
Szériában 17-es a felni, ez a 18 colos talán túlzás
Szériában 17-es a felni, ez a 18 colos talán túlzás
Fotó megosztása:
A hátsó villanyablak feláras
A hátsó villanyablak feláras
Fotó megosztása:
A látvány itt is sportos
A látvány itt is sportos
Fotó megosztása:
Amikor összefog a Fiat és Bill Gates
Amikor összefog a Fiat és Bill Gates
Fotó megosztása:
Sportülésnek mondják az első székeket
Sportülésnek mondják az első székeket
Fotó megosztása:
Helykínálatban átlagos a Bravo
Helykínálatban átlagos a Bravo
Fotó megosztása:
A kék jól megy a feketéhez
A kék jól megy a feketéhez
Fotó megosztása:
USB-bemeneten adagolhatjuk a zenét és a navigációs térképet
USB-bemeneten adagolhatjuk a zenét és a navigációs térképet
Fotó megosztása:
A légterelő a Sport-felszereltséghez jár
A légterelő a Sport-felszereltséghez jár
Fotó megosztása:
Alfából is származhatnának a műszerek
Alfából is származhatnának a műszerek
Fotó megosztása:
Minek ennyi beosztás, vonás, rovátka?
Minek ennyi beosztás, vonás, rovátka?
Fotó megosztása:
A Fiat ügyesen megspórolta egy új név bevezetésének költségeit
A Fiat ügyesen megspórolta egy új név bevezetésének költségeit
Fotó megosztása:
Egészséges méretűek a tükrök
Egészséges méretűek a tükrök
Fotó megosztása:
Elkelne éjszaka a xenonfény
Elkelne éjszaka a xenonfény
Fotó megosztása:
Visszatért a piros hátterű embléma a 60-as évekből
Visszatért a piros hátterű embléma a 60-as évekből
Fotó megosztása:
A néven kívül ez a fő kapcsolódási pont az elődhöz
A néven kívül ez a fő kapcsolódási pont az elődhöz
Fotó megosztása:
Autópályán 6,3 litert fogyasztott
Autópályán 6,3 litert fogyasztott
Fotó megosztása:
Átlagos, amit tud, mégis vonzó darab
Átlagos, amit tud, mégis vonzó darab
Fotó megosztása:
Nem olyan tengerimalacos az arca, mint a Puntóé
Nem olyan tengerimalacos az arca, mint a Puntóé
Fotó megosztása:
Ilyen volt az első Bravo, az 1996-os Év Autója
Ilyen volt az első Bravo, az 1996-os Év Autója
Fotó megosztása:
Sokan megfordultak utána. Tényleg csábos
Sokan megfordultak utána. Tényleg csábos
Fotó megosztása:
A piros színtől nem fog jobban a fék
A piros színtől nem fog jobban a fék
Fotó megosztása:
105 és 120 lóerős is van az 1,6-os dízelből
105 és 120 lóerős is van az 1,6-os dízelből
Fotó megosztása:
Februártól kapható itthon a Bravo az új dízellel
Februártól kapható itthon a Bravo az új dízellel
Fotó megosztása:
Erősebb és takarékosabb a 120 lóerős 1,6-os az 1,9 MultiJetnél
Erősebb és takarékosabb a 120 lóerős 1,6-os az 1,9 MultiJetnél
Fotó megosztása: