A terrorfenyegetés miatt elmaradt 2008-as Dakar-rali után Palik László még el volt keseredve, most úgy tűnik, bánatát autóversenyzésbe fojtja.

2008-ra ugyanis húsz verseny szerepel a Palik Racing Team naptárában: a csapat az összes magyar tereprali-bajnoki futamon, és a teljes sprint-világkupa-sorozaton rajthoz áll, részt vesz a Transzszibéria-ralin, és persze nem hagyja ki a Dakar-pótló Közép-Európai-ralit sem.

Palik a Nissan mellett egy BMW-vel is köröz
Így nem a terepjáróval indulnak

Így nem a terepjáróval indulnak

Így nem a terepjáróval indulnak


A Hungaroring Sport Zrt. elnöke a munkájához közelebb álló pályaversenyeken is rajthoz áll idén. Nemcsak a hazai Forma-1-es pályán, de a Zöld Pokolnak nevezett Norschleifén is köröz majd a nürburgringi 24 órás versenyen. Ezen a pályán szenvedett balesetet Niki Lauda 1976-ban és égett meg súlyosan.

Erre a versenyre a legendás pályát ötvözik a mai Forma-1-es pályával, így körönként 26 kilométert tesz a Walter Csaba, dr. Grigalek Gábor és Palik László által alkotott trió BMW-je.

„Havonta általában két viadal vár ránk. Éppen ezért mindig csak a következő feladatra koncentrálunk majd, aztán meglátjuk, miként tudjuk megoldani. Mindenesetre az a célunk, hogy minél jobb eredményeket érjünk el. Hatalmas taktikai és logisztikai harc lesz az idényünk, az biztos, cserélgetni kell a kocsikat, hogy mindenhol rajthoz állhassunk” – mondta Palik László

Az Erste Leasing ajánlotta fel

Az Erste Leasing ajánlotta fel

Az Erste Leasing ajánlotta fel


Az „erőltetett menet” már a jövő héten elkezdődik, a szaúd-arábiai Bajával, de a csapat idei esztendeje nemcsak a száguldásról, hanem a jótékonykodásról is szól majd. Palik minden versenyen visel majd egy órát, amit után elárvereznek.

A befolyt összeget a Gyermekrák Alapítvány kapja. Eredetileg a Dakart teljesítette volna az óra, most több versenyre is ellátogat.