Tobzódhatnak a Porsche versenyautók rajongói, a 911 GT3 Cup és a GT3 Cup S után bemutatkozott a GT3 RSR legújabb változata is.

Mondhatni könnyű dolguk volt a mérnököknek, hiszen 2008-ra csak a jót kellett még jobbá tenni. A korábbi autó ugyanis győzött többek között a Le Mans-i 24 órás versenyen is 2007-ben.

Külsőleg nem is látszik nagyon az újítás, hiszen a hátsó traktust, így az állítható szárnyat is átvették az előző modellről, elől pedig csupán az átalakított légnyílásokról és kis szárnyacskákról azonosítható a kocsi. A jobb áramlásért új alsó borítást terveztek, azt meg jobb, ha nem is látjuk verseny közben.

A pályához igazítható a futómű
Hátul változatlanul hagyták az autót

Hátul változatlanul hagyták az autót

Hátul változatlanul hagyták az autót


Motorikusan sem nőtt elődje fölé s 2008-as GT3 RSR, ebben is 465 lóerőt teljesít a 3,8 literes – természetesen – boxermotor. Kapott viszont egy teljesen új hatfokozatú váltót a gép, amit Porsche versenyzésének jelenlegi csúcsát jelentő RS Spyderből emeltek át. Átdolgozták a futóművet, amely immár még több beállítási lehetőséget kínál, hogy a csapat még inkább a pályához és a körülményekhez igazíthassa.
 
A tervek szerint 35 RSR készül majd a Porsche weissahi központjában a legerősebb 911-es versenyautóból. Ez talán nem is meglepő, miután 349 800 eurós (91,5 millió forint) versenyautót kevés csapat engedhet meg magának.