Erősebb, de visszafogottabb étvágyú motorral látja el a legendás 911-est a jövőben a Porsche. Így a leggyöngébb Carrera már nem 325, hanem 345 lóerős lesz. Nemcsak a 3,6-os de az „S” változat 3,8-as boxermotorja is fejlődik, az 30 lóerővel tud többet, azaz már 385 lóerőt kapnak a vevők.

A jövőben a Porsche is jobban foglalkozik majd járműveinek fogyasztásával. Állítólag az új, immár közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel ellátott motorral a legegyszerűbb 911-es képes 10 liter alatti átlagfogyasztással is járni, ami több mint 10 százalékos javulást jelent. Persze kérdés létezik-e olyan Porsche-tulaj, aki képes tartósan finoman vezetni az autóját.

Megújul a Porsche 911 1
Megújul a Porsche 911 9


További műszaki újdonságot jelent, a korábban beharangozott duplakuplungos váltó,  a „PDK” megjelenése, amely leváltja a jelenlegi Tiptronic automatát.
 
Elsőként a hagyományos hátsókerék-hajtású modellek újulnak meg, amelyek a márciusi genfi bemutató után augusztustustól lesznek megvásárolhatók, a megújult Carrera 4, illetve 4S modellek viszont csak októbertől, a Targa pedig még később kerül a kereskedőkhöz.

Nemcsak műszakilag, de külsőleg is megújul a 911-es, amit a kissé átszabott lökhárítókról és az új felnikről lehet majd leginkább felismerni. Ezenkívül persze mások lesznek a lámpák is, itt a hátsókat lehet azonosítani, mivel azokban már LED-ek világítanak majd. Ez a „ruha” később a Turbóra is felkerül.