Ez a kocsi kulcsa, ami amúgy egy telefon is
Ez a kocsi kulcsa, ami amúgy egy telefon is
Fotó megosztása:
Várhatóan 2009-től kapható majd
Várhatóan 2009-től kapható majd
Fotó megosztása:
Sportos forma
Sportos forma
Fotó megosztása:
Szűkülő lámpák
Szűkülő lámpák
Fotó megosztása:
Hatalmas hűtőmaszk
Hatalmas hűtőmaszk
Fotó megosztása:
Négyszemélyes lesz
Négyszemélyes lesz
Fotó megosztása:
Látványos megoldások
Látványos megoldások
Fotó megosztása:
Duplakuplungos váltó csatlakozik hozzá
Duplakuplungos váltó csatlakozik hozzá
Fotó megosztása:
100 kilométert megy csak a villanymotorral
100 kilométert megy csak a villanymotorral
Fotó megosztása:
A központ
A központ
Fotó megosztása:
Várhatóan 2009-től kapható majd
Úgy tűnik, hogy az Audit nem zavarták az árfolyamingadozások, és a nyersanyagok árának emelkedése, a német gyáró ugyanis 2007-ben újra rekordnyereséget könyvelt el, a profit 4,48 milliárd dollár volt a legutóbbi pénzügyi évben.
Elégedettek lehetnek, ugyanis 1995 óta minden évben újabb rekordot érnek el, így árbevételének arányában az Audi mára nyereségesebb a Mercedesnél és a BMW-nél is.
Persze nem ülnek a babérjaikon, már dolgoznak a növekedés fenntartását lehetővé tevő stratégián. A fő cél, hogy az Audi jelenleg 25 modellből álló palettáját a következő évtizedben 40-re emeljék, és eladásait megduplázzák az USA-ban, Kínában és Oroszországban.
A modellbővítés közben a hangsúly elsősorban a gazdaságosabb, takarékosabb autók piacra dobásán lesz, az Audinál ezt kisebb motorok, a stop-start technológia alkalmazásával, könnyebb és jobb aerodinamikájú autók gyártásával szeretnék elérni. A drága hibrid technológia egyelőre nem kap elsőbbséget.
Az első fecske az új modellek között a 2009-re tervezett A1-es lehet majd, amelynek Metroproject nevű tanulmányát tavaly ősszel Tokióban leplezte le a gyártó.