A Goodyear bemutatta a RunOnFlat defektmentes abroncsok következő generációját. Az új abroncs még mindig elbánik a legtöbb defekttel, és most könnyebb lett, csökkent a gördülési ellenállása, és ezzel takarékosabb is lett.

A RunOnFlat nemcsak a fogyasztást, de ezzel párhuzamosan a károsanyag-kibocsátást is csökkenti az előző

Ezt is megspórolhatjuk
A baloldali a defektmentes

A baloldali a defektmentes

A baloldali a defektmentes


változathoz képest, ami mostanában nagyon fontos az autógyártók számára. A technológia már a gyári első szerelés engedélyezési fázisában van, így a közeljövőben számos személyautó ilyen gumikon gördülhet majd le a futószalagról.

A Goodyear az olasz Novamont kutatócéggel és a BMW-vel karöltve egy olyan alacsony gördülési ellenállású gumin is dolgozik, amelyben valamilyen „bio” töltőanyag segítségével már a gyártás fázisában is csökkenthető a szén-dioxid-kibocsátás.

A mostani technológiának hála, akár 80 kilométert is meg lehet tenni egy defektes gumival, és megspórolható vele a pótkerék is. 2007-ben 2,5 millió RunOnFlat kelt el.