2003-óta van a piacon a Citroën C2, amelyből el is fogyott 480 ezer darab Európában ? és amely 2008-ra egy újabb frissítésen esett át. Igen újabb, mert 2005-ben egyszer már kezelésbe vették. Akkor hátul változtattak, most a kocsi elejét módosították.

Más a hűtőmaszk, a lökhárító és a ködlámpák körüli rész, azaz mivel ezek egy elemet takarnak, a gyártásban sem lesz igazi változás. A nagyobb hűtőnyílás és a hangsúlyos fekete részek miatt így is sportosabbnak hat a C2, amely műszakilag többet változott. Az eddigi 1,1-es, 1,4-es és 1,6 literes benzines, illetve 1,4-es dízel mellé további két modell érkezik.

Itt nem változott
Magátol leáll a a pirosnál

Magátol leáll a a pirosnál

Magátol leáll a a pirosnál


A jövőben a C2-es is elérhető lesz 1,6-os 110 lóerős dízellel, amihez jár majd részecskeszűrő is. Ebben a kombinációban nemcsak kiemelkedően rugalmas lesz a kisautó, de minimális fogyasztással is használható. Csupán 4,4 liter fogyaszt átlagosan, mialatt a szén-dioxid kibocsátása 119 g/km.

Másik újdonság a 90 lóerős 1,4-es motor társítása a Start&Stop-rendszerrel. Dugóban, vagy a piros lámpánál állva 10 százalékkal csökkenhet így a fogyasztás, illetve a CO2 kibocsátás, de a spórolás erős forgalomban elérheti a 15 százalékot is. Sajnos a rendszer csak a SensoDrive automata váltóval választható.

Bár kisautó a C2, ez nem akadálya annak, hogy számos kényelmi extrával felszerelhető legyen. Kérhető tempomat, automata klíma, tolatóradar, és a külső zeneforrások számára USB csatlakozó is. A forgalmazás pár hónapon belül kezdődik meg.