Bár 2,64 milliós leütési árával egy 1931-es Duesenberg Convertible volt a legdrágább autó az RM Aukciósház legutóbbi árverésén, de nem a legérdekesebb. A legtöbbeket ugyanis az 1934-es Ford Model 40 Speedster érdekelt.
A piros sportkocsi tervezésében Henry Ford fia, Edsel Bryant Ford is részt vett, majd elkészülte után sokáig használta. A tanulmánynak szánt járművet egy 1932-es Ford-alvázra építették, amihez egy 75 lóerős Ford Model 40 V8-as motort kapcsoltak.
Ám a Ford későbbi elnöke nem vigyázott eléggé a kétüléses modellre, így 1939-ben szétfagyott a blokk. Akkor került a helyére a 3,9 literes V8-as Mercury motor. Ennek 120 lóerős teljesítménye jobban is illik a Speedster látványához. A motorcsere miatt módosították a hűtőnyílást, nehogy blokk túlmelegedjen nyáron.
1943-ban amikor Edsel elhunyt,1000 dollárért adták el az autót, 5 évvel később már 2500-ért cserélt gazdát, később évekig egy garázsban porosodott. Mostanra tovább nőtt az értéke, miután 1999-ben Bill Warner gyűjtőhöz került, aki rendbe hozta. Legújabb gazdája 1,78 millió dollárt (283,7 millió forint) fizetett az autótörténelem egy darabjáért.