Számos, a hamarosan megújuló Porsche 911-esre vonatkozó információ szivárgott ki. Az adatokból kiderül, hogy bár április 21. óta már gyártják a felújított autót, arról hivatalosan csak június elején kap bejelentést a sajtó.
Nemcsak a lámpák és a lökhárítók változnak meg, de új tükröket rajzoltak a legendás Porsche számára. Elöl-hátul feltűnik a LED-es technika a lámpákban, és minden modellnél széria lesz a bi-xenon fényszóró. A kabrióváltozat optimálisabb tetőt kap.
A 2009-es modellévhez tartozó 911-eseket már közvetlen befecskendezéses motorral szerelik, amelyek a jelenleginél nagyobb teljesítménnyel örvendeztetik meg tulajdonosukat. A 3,6-os motor ezentúl 20 lóerővel erősebb, azaz 345-öt tud. Az „S” változatok 3,8 literes boxere 385 lóerős (+30 LE) lesz.
A nagyobb teljesítmény ellenére a motorok fogyasztása és károsanyag-kibocsátása javul, mindkettő teljesíti az Euro5-ös normát. Ebben szerepe lesz az átdolgozott manuális váltónak is, amihez a műszerfalon egy kis kijelző is tartozik, hogy környezettudatos kapcsolásra biztassa a sofőrt.
Nemcsak motor-, de fékteljesítményben is jobb lesz a ráncfelvarrás utáni 911-es, miután nagyobb féktárcsákkal látják el. Az erősebb motorokhoz széria lesz az önzáró differenciálmű is, a gyengébb változatot választóknak ezért fizetni kell.
Ahogy komoly pénzbe kerül majd a Porsche duplakuplungos automatája is. Elkészült ugyanis a Tiptronicot leváltó, de jóval korábbra várt szerkezet. A kormányról is kapcsolható egységben rajtautomatikát és versenypályára való stratégiát is programoztak.
A kényelmi extrákat hajszolóknak ülésszellőztetés és kormányfűtés is lesz a várhatóan a nyári Londoni Autószalonon bemutatkozó új Porsche 911-esben.