

1/54
Fotó megosztása:

2/54
Fotó megosztása:

3/54
Összeolvadhat az OMV és a Mol
Összeolvadhat az OMV és a Mol
Fotó megosztása:

5/54
Fotó megosztása:

6/54
Fotó megosztása:

7/54
Fotó megosztása:

9/54
Fotó megosztása:

10/54
Fotó megosztása:

11/54
Fotó megosztása:

13/54
Fotó megosztása:

14/54
Fotó megosztása:

15/54
Fotó megosztása:

17/54
Fotó megosztása:

18/54
Fotó megosztása:

19/54
Fotó megosztása:

21/54
Fotó megosztása:

22/54
Fotó megosztása:

23/54
Fotó megosztása:

25/54
Fotó megosztása:

26/54
Fotó megosztása:

27/54
Fotó megosztása:

29/54
Fotó megosztása:

30/54
Fotó megosztása:

31/54
Fotó megosztása:

33/54
Fotó megosztása:

34/54
Fotó megosztása:

35/54
Fotó megosztása:

37/54
Fotó megosztása:

38/54
Fotó megosztása:

39/54
Fotó megosztása:

41/54
Fotó megosztása:

42/54
Fotó megosztása:

43/54
Fotó megosztása:

45/54
Fotó megosztása:

46/54
Fotó megosztása:

47/54
Fotó megosztása:

49/54
Fotó megosztása:

50/54
Fotó megosztása:

51/54
Fotó megosztása:

53/54
Fotó megosztása:

54/54
Fotó megosztása:









































Fotó megosztása:

Furcsább képet mutatnak azonban az év eleji tendenciák. 2007 január-februárjában a gázolaj és a benzin ára egyaránt csökkent, amire furcsa módon az autósok is csökkenő kereslettel reagáltak. 2008 elején viszont, miközben az árak rekordot döntöttek, mind a benzin, mind a gázolaj iránti kereslet jelentősen megugrott. Egészen addig, hogy a valóban minden idők legmagasabb tarifáján álló gázolaj forgalma kiugró igénnyel találkozott.
Vagyis Magyarországon csak olyan üzemanyag-árérzékenységet lehetne kimutatni, hogy minél drágább az üzemanyag, annál több kell belőle. Ez persze így nem igaz: az adatok csupán azt bizonyítják, hogy az egyéb okok sokkal inkább befolyásolják az üzemanyag-felhasználókat, mint a termék ára.
Forrás: Népszabadság