Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Összeolvadhat az OMV és a Mol
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Furcsább képet mutatnak azonban az év eleji tendenciák. 2007 január-februárjában a gázolaj és a benzin ára egyaránt csökkent, amire furcsa módon az autósok is csökkenő kereslettel reagáltak. 2008 elején viszont, miközben az árak rekordot döntöttek, mind a benzin, mind a gázolaj iránti kereslet jelentősen megugrott. Egészen addig, hogy a valóban minden idők legmagasabb tarifáján álló gázolaj forgalma kiugró igénnyel találkozott.
Vagyis Magyarországon csak olyan üzemanyag-árérzékenységet lehetne kimutatni, hogy minél drágább az üzemanyag, annál több kell belőle. Ez persze így nem igaz: az adatok csupán azt bizonyítják, hogy az egyéb okok sokkal inkább befolyásolják az üzemanyag-felhasználókat, mint a termék ára.
Forrás: Népszabadság