Nemrég ismét megújult a Mercedes-Benz SL, s ha már így történt, a Brabus is elkészítette saját változatait. Ez már a harmadik átirata az ötödik generációs SL-nek, hiszen 2003-ban és 2006-ban is megdolgozta a roadstert a Brabus.

A csúcsváltozat, az SV12 S csak küllemében változott, hiszen új felniket (17-20 col), lökhárítókat, spoilereket terveztek hozzá, és nem hiányoznak a küszöbbe épített LED-ek sem. Ami viszont maradt, az a 6,3-as Brabus-blokk. Az 5,5 literes Mercedes-erőforrásból létrehozott duplaturbós szerkezet elképesztő, 730 lóerős teljesítményre képes, így már kevésébe meglepő módon 4 másodperc alatt képes 100-ra katapultálni a roadstert.

Bár az ugyanezzel a motorral szerelt Rocket, a világ leggyorsabb szedánja már 365-tel is hasított, az elektronika az SL-nek „csak” 350 km/órát enged. Ehhez persze a futómű és a fékrendszer is komoly átalakításon esik át.

Kamionerő a Merci sportkocsiban 1
Kamionerő a Merci sportkocsiban 17


Persze nem mindenki akar ilyen drasztikus változást, ezért az eredeti motorok is erősebbé tehetők, látványban viszont így is hozható az SV12 világa. Az SL 65 AMG a Brabus-kúra után 715 lóerőt tud, miközben a 12 hengeres motor nyomatéka 1100 Nm-re nő.

A vadiúj SL63 AMG a kipufogó, a légszűrő és a vezérlőelektronika cseréje után 40 lóerővel válik erősebbé. Így már képes akár 320 km/órával száguldani. Az SL 500 egy bottropi látogatás után 462, az SL 280 és 350 modellek 332 lóerősek.