2008 végén az európai kereskedésekbe is eljut a Corvette ZR1. Bár versenyképes árra lehet számítani, igencsak ritka darabnak ígérkezik az utakon, miután a kontinensre az első időszakban valószínűleg csupán 50 darab jut.
Igazi műremek
Igazi műremek
Fotó megosztása:
Extrákkal sem fukarkodik
Extrákkal sem fukarkodik
Fotó megosztása:
Manuális váltóval kapható
Manuális váltóval kapható
Fotó megosztása:
6,2 V8 kompresszor
6,2 V8 kompresszor
Fotó megosztása:
370 km/óráig kalibrálva
370 km/óráig kalibrálva
Fotó megosztása:
elöl 19, hátul 20 colos felnik
elöl 19, hátul 20 colos felnik
Fotó megosztása:
Plexit alakítottak ki a motorháztetőn
Plexit alakítottak ki a motorháztetőn
Fotó megosztása:
Brembo kerámia tárcsák
Brembo kerámia tárcsák
Fotó megosztása:
A tető és a motorháztető is carbonból van
A tető és a motorháztető is carbonból van
Fotó megosztása:
Jövőre lesz kapható
Jövőre lesz kapható
Fotó megosztása:
Várhatóan 3,4 másodperc alatt eléri a 100-as tempót
Várhatóan 3,4 másodperc alatt eléri a 100-as tempót
Fotó megosztása:
A Ferrari 599 GTB az ellenfél
A Ferrari 599 GTB az ellenfél
Fotó megosztása:
A legendás forma
A legendás forma
Fotó megosztása:
Egyedi lökhárítóval
Egyedi lökhárítóval
Fotó megosztása:
Egyedi karosszériával
Egyedi karosszériával
Fotó megosztása:
A legerősebb széria GM blokk
A legerősebb széria GM blokk
Fotó megosztása:
A legendás forma
Az új csúcsmodellről nemrég hivatalosan is elárulták, hogy 6,2 literes motorjának teljesítménye a várakozásokat felülmúlva 647 lóerő. Most azt is megtudtuk, nagyon megy. A General Motors által valaha gyártott legerősebb autómotorral a Corvette 205 mérföld/óra, azaz 330 km/órás csúcssebességre képes.
Noha az üzemanyag-fogyasztási tesztek még nem fejeződtek be, a mérnökök biztosak benne, hogy a ZR1 lesz a leggazdaságosabb 600 lóerő fölötti autó a piacon. Teljesítménye ellenére állítólag hagyományos használatra is alkalmas lesz:
„Az egyik leghihetetlenebb dolog az új modell kifinomultsága, amelyet tervezőinknek és mérnökeinknek sikerült elérni. Még ilyen hatalmas erő mellett is olyan jól vezethető az autó, hogy ügyfeleink számára a mindennapi utcai közlekedés ugyanolyan élmény marad, mint mikor pályán mennek vele” – mondta Ed Peper, a GM Powertrain vezérigazgatója.