Sportülés ás multikormány
Sportülés ás multikormány
Fotó megosztása:
580 lóerővel
580 lóerővel
Fotó megosztása:
Nem látványelem a diffúzor
Nem látványelem a diffúzor
Fotó megosztása:
Két turbó társul a 10 henger mellé
Két turbó társul a 10 henger mellé
Fotó megosztása:
Masszív sárvédők jelzik az erőt
Masszív sárvédők jelzik az erőt
Fotó megosztása:
LED-es lámpák elöl is
LED-es lámpák elöl is
Fotó megosztása:
Sportosra szabták a Singleframe-et
Sportosra szabták a Singleframe-et
Fotó megosztása:
Kerámia féktárcsák is kérhetőek
Kerámia féktárcsák is kérhetőek
Fotó megosztása:
A számítógép, turbónyomást, és köridőt is jelezhet
A számítógép, turbónyomást, és köridőt is jelezhet
Fotó megosztása:
Masszív sárvédők jelzik az erőt
Bár közvetlen konkurenseinél jelenleg is jóval erősebb, úgy hírlik, az Audi nem elégszik meg az
RS6 580 lóerős teljesítményével. Várhatóan 2011-ben bemutatkozhat az Audi RS6 Plus, amelyben a V10-es motor 30 lóerővel többet, azaz 610 lóerőt teljesít.
Ezzel a legdurvább A6-os 4,4 másodperc alatt gyorsulhat állóhelyből százra. Az új változat további érdekessége, hogy az elektronika nem szabályozza le a kocsit 250 km/óránál, hanem akár 280-al is száguldhat. Az RS6-ra felárért kapható kerámia féktárcsák szériában kerülnek a kocsira. Ezenkívül a 20 colos felnik illetve a feszesebb futómű is a csomag részét képezi majd. Az autóból mindössze 999 darab készülhet.
Nem ez az első különleges RS6, hiszen az előző változatból is készült Plus kivitel, akkor 450 helyett tudott 480 lóerőt, de az is elég volt a 280-as tempóhoz. Értelme akkor sem volt túl sok, ahogy most sem, hiszen az 507 lóerős BMW M5, vagy az 514 lovas Mercedes E63AMG teljesítménye is több mint sok.