Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lilával a tervezett szakasz
Fotó megosztása:
A lila nyíl mutatja a helyszínt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A matricaértékesítés adatait vizsgálva megállapítható, hogy az eladási darabszám emelkedése 18 százalékos bevételnövekedést hozott magával. Ez a 2007-es bruttó 21 milliárd forinttal szemben idén több mint 24,7 milliárd forintot jelent. A kimutatásokból az is kiderül, hogy az értékesített e-matricák közel 9 százalékát már nem személyesen, hanem virtuális úton (interneten, mobiltelefonnal stb.) szerezték be az úthasználók.
Az értékesítési darabszámok és az árbevétel általánosan növekvő tendenciája mögött az autópályák forgalmának emelkedésén kívül a gyorsforgalmi úthálózat bővülése, valamint az úthasználati díj fizetésének egyes főutakra való kiterjesztése áll. A matricabevételeket a közúthálózat üzemeltetésére és fenntartására fordítják.